LA PORTA DE LA NOSTRA CLASSE
LA PORTA DE LA NOSTRA CLASSE HA DE DE MOSTRAR PART DE LA NOSTRA IDENTITAT COM A GRUP. HA D'INTENTAR COMUNICAR A TOT EL QUE PASSI PEL PASSADÍS I A NOSALTRES MATEIXOS QUE ÉS L'ENTRADA A LA NOSTRA AULA A LA " CLASSE DE LA MÀGIA" I A LA
" CLASSE DELS DIVERTITS". ENTRE TOTS HEM POGUT DECIDIR DE QUINA MANERA PODRIEM DECORAR I COL·LOCAR EL NOSTRE NOM DE GRUP.
ARA BÉ, NO NOMÉS ES TRACTA D'UN MOMENT ARTÍSTIC SINÓ QUE TAMBÉ ES TRACTA D'UN MOMENT MATEMÀTIC JA QUE HEM DE COMENÇAR A PENSAR COMO PODREM COL·LOCAR I DISTRIBUIR TOTES LES LLETRES, FOTOS I DECORACIÓ EN L'ESPAI DE LA PORTA. A MÉS A MÉS HEM COMENÇAT A FER LES MEDICIONS PERTINENTS AMB EL METRE PER FER UNA MILLOR DISTRIBUCIÓ.
AMPLADA I ALÇADA DE LA PORTA.
AMPLADA I ALÇADA DE LA PORTA.
A LA CLASSE DE LA MÀGIA ENS VA SORGIR EL SEGÜENT PROBLEMA
PROBLEMA: LA PORTA ESTA SECCIONADA EN DOS MEITATS. UNA GROSSA I UNA PETITA. D'ALT FA 2'01m. D'AMPLADA, LES DUES MEITATS JUNTES FAN 1'10m. LA PART MÉS PETITA DE LA PORTA SÉ QUE FA 0'32 cm.
QUE MESURA LA PART MÉS GROSSA? COM HO PUC SABER? QUINA SERIA LA MANERA MÉS FÀCIL DE PODER SABER EL QUE MEDEIX? SUMAM? RESTAM?
QUÈ FERIEU?
QUÈ FERIEU?
AQUEST VA SER EL PROBLEMA A RESOLDRE.
ENTRE TOTS VAREM CERCAR MANERES, IDEES, SOLUCIONS A COMPARTIR.
LA RESPOSTA FINAL I MÉS CONSENSUADA LA VAREM REPRESENTAR A LA PISSARRA.
ENTRE TOTS VAREM CERCAR MANERES, IDEES, SOLUCIONS A COMPARTIR.
LA RESPOSTA FINAL I MÉS CONSENSUADA LA VAREM REPRESENTAR A LA PISSARRA.
DESPRÉS HO VAREM REPRESENTAR AL QUADERN. TAMBÉ VAREN DIBUIXAR QUINA SERIA LA NOSTRA IDEA DEL POSSIBLE DISSENY DEL QUE PODRIA SER LA PORTA SI SOM LA " CLASSE DE LA MÀGIA" SI SOM LA " CLASSE DELS DIVERTITS"
ENCARA NO HEM ACABAT EL DISSENY ,PERÒ JA PODEU TENIR UN AVANÇ QUE BÉ ENS VA FER LA PART ARTÍSTICA DE LES NOSTRES PORTES!!!
ENCARA NO HEM ACABAT EL DISSENY ,PERÒ JA PODEU TENIR UN AVANÇ QUE BÉ ENS VA FER LA PART ARTÍSTICA DE LES NOSTRES PORTES!!!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada