EL PLÀNOL DE LA NOSTRA CLASSE
PER AIXÒ HEM D'OFERIR ALS NOSTRES ALUMNES LA POSSIBILITAT DE DESPLAÇAR-SE LLIUREMENT PER LA SEVA CLASSE SABENT QUINS ESPAIS ES PODEN USAR, QUINS ALTRES DE MOMENT ENCARA ESTARAN RESERVATS A ALTRES ACTIVITATS.... HAN DE SER CONSCIENTS D'ON ES TROBEN.
APRENDRE A SUPERAR LES LIMITACIONS QUE SUPOSA LA POR A PERDRE'S I SABER LA DISTRIBUCIÓ QUE ELS ENVOLTA. LA MES PROPERA, LA SEVA CLASSE I LA MÉS LLUNYANA L'EDIFICI ESCOLAR. ENS HEM D'ORIENTAR I SABER EN TOT MOMENT A ON ESTIC, CERCAR UN PUNT DE REFERÈNCIA I DAVANT UN MOMENT D'INSEGURETAT CONÈIXER A ON M'HE DE DIRIGIR.
AIXÍ QUE PRIMER DISSENYAM EL PLÀNOL DE LA NOSTRA CLASSE.
APRENDRE A SUPERAR LES LIMITACIONS QUE SUPOSA LA POR A PERDRE'S I SABER LA DISTRIBUCIÓ QUE ELS ENVOLTA. LA MES PROPERA, LA SEVA CLASSE I LA MÉS LLUNYANA L'EDIFICI ESCOLAR. ENS HEM D'ORIENTAR I SABER EN TOT MOMENT A ON ESTIC, CERCAR UN PUNT DE REFERÈNCIA I DAVANT UN MOMENT D'INSEGURETAT CONÈIXER A ON M'HE DE DIRIGIR.
AIXÍ QUE PRIMER DISSENYAM EL PLÀNOL DE LA NOSTRA CLASSE.
SEGUIDAMENT FEIM UNA VOLTETA PER L'ESCOLA PER SABER PER ON ENS HAUREM DE DESPLAÇAR QUAN COMENCEM A FER ELS TALLERS AMB ELS GRUPS DE COMPANYS DE SEGON I DE TERCER.
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada