CIENCIES SOCIALS 10 de JUNY

Comentaris

  1. Hola Xisco!!! Sóc n'Oscar , a la pregunta del formulari què demana els Consells Insulars crec que la correcció està malament. Ho pots mirar? Gràcies. Adèuuu!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Oscar ho he revisat i està bé. Llavors he anat a mirar les teves respostes i has contestat Consell Insular d'Eivissa. Si mires el vídeo veuràs que tan Mallorca com Eivissa no fan servir el terme Insular per nombrar el seu Consell.

      Elimina
  2. Hola, al formulari em diu que tinc 8/9 perque el curs em conta malament i jo ho he posat bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Gerard, tens raó, ha estat una errada meva. Ja ho he solucionat. Per a la gent que els hi ha passat el mateix ho tendré en compte i ho computaré com a resposta correcte.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

CONTE: ELS MÚSICS DE BREMEN