EL PLÀNOL DE LA NOSTRA CLASSE

PER COMENÇAR A SITUAR-NOS EN EL NOU ESPAI,  PER CONÈIXER MILLOR LA NOSTRA AULA, L'ESPAI EN EL QUAL ENGUANY ESTAREM LA MAJOR PART DE LES NOSTRES HORES ESCOLARS. HEM PENSAT QUE HAURIEM DE CONÈIXER MILLOR CADA UN DEL RACONS, PARETS, MOBILIARI QUE ENS ENVOLTA . 
PER AIXÒ HEM D'OFERIR ALS NOSTRES ALUMNES LA POSSIBILITAT DE DESPLAÇAR-SE  LLIUREMENT PER LA SEVA CLASSE SABENT QUINS ESPAIS ES PODEN USAR, QUINS ALTRES DE MOMENT ENCARA ESTARAN RESERVATS A ALTRES ACTIVITATS....  HAN DE SER CONSCIENTS D'ON ES TROBEN. 
APRENDRE A SUPERAR LES LIMITACIONS QUE SUPOSA LA POR A PERDRE'S I SABER LA DISTRIBUCIÓ QUE ELS ENVOLTA. LA MES PROPERA, LA SEVA CLASSE I LA MÉS LLUNYANA L'EDIFICI ESCOLAR. ENS HEM D'ORIENTAR I SABER EN TOT MOMENT A ON ESTIC, CERCAR UN PUNT DE REFERÈNCIA I DAVANT UN MOMENT D'INSEGURETAT CONÈIXER A ON M'HE DE DIRIGIR. 
AIXÍ QUE PRIMER DISSENYAM EL PLÀNOL DE LA NOSTRA CLASSE.
SEGUIDAMENT FEIM UNA VOLTETA PER L'ESCOLA PER SABER PER ON ENS HAUREM DE DESPLAÇAR QUAN COMENCEM A FER ELS TALLERS AMB ELS GRUPS DE COMPANYS DE SEGON I DE TERCER.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

CONTE: ELS MÚSICS DE BREMEN