DIARI D'EMOCIONS

Iniciat d’enguany per primera vegada a tota l’escola des d'infantil fins a 6è de primària.
Al diari d'emocions tenim com objectiu escriure tot allò que a l’infant li ha repercutit més de forma positiva o negativa en la seva vida diària a l’escola.  
A part de potenciar la lectoescriptura també pretén ser un recull de moments importants i emocionals. Que l'infant amb el temps pugui observar els seus records escolars.
L'infant ho anirà escrivint de manera natural ( així com ell ho expressa i ho diu). Acabant amb una petita representació.
El diari va pujant amb l’infant a mesura que va passant de curs, això permetrà veure la seva evolució i història escolar.
Per presentar la nova activitat ho farem primer amb una dinàmica senzilleta " la pilota" a on els infants aniran expressant des de què pot ser un diari d'emocions, quines coses puc escriure, a qui va dirigit, com ho puc expressar....
Sa dinàmica es tanca  fent una definició conjunta del que hem entes pel quadern d'emocions i quina és la millor manera per elaborar-lo. Encara que cada infant ho pot fer de manera lliure s'ha de respectar algunes normes i pautes en la seva posta en marxa.
A mesura que anem fent aportacions als nostres diaris us anirem informant.

                         DILLUNS 6 JUNY                          
Hem trobat molt oportú deixar escrit al nostre diari l'experiència del passat divendres quan varem fer l'obra de teatre de la " Flautista d'Hamelin". Cada un ha narrat la seva vivència i quin va ser el seu paper durant la representació teatral.


                         DIVENDRES 6 MAIG                          
Com és habitual cada divendres feim una petita conversa d'aquells moments, activitats que hem desenvolupat al llarg de la setmana i que ens han agradat més. Cada nin decideix quin és el moment que ell vol plasmar al seu diari i després representar-lo.


                         DIVENDRES 15 ABRIL                          
Els escrits i la redacció d'emocions ha millorat molt. Han tornat molt grans i es nota que amb l'activitat han madurat. Tan l'escrit com la representació estan molt més ben elaborats.


                              DIVENDRES 8 ABRIL                          
Avui  la majoria han triat com a moment d'emoció l'activitat que varen desenvolupar amb n'Alicia a educació física de jugar per parelles amb els ulls tapats.


                              DIVENDRES 11 MARÇ                          
Quina emoció més important i quin record més divertit que avui sa Jaia quaresma ha vingut de bon de veres!!!
En treball cooperatiu hem intentat negociar quin títol podíem posar pel nostre escrit.
Després cada un ha narrat la seva emoció així com l'ha viscuda i sentida.



                               DIVENDRES 12 FEBRER                          
Avui hem volgut escriure i deixar aferrat el nostre desig del dia de la Pau, així com el disseny de la portada del nostre Diari.

Comentaris

  1. enhorabona per tota la feina que feis.
    m'encata

    ResponElimina
  2. enhorabona per tota la feina que feis.
    m'encata

    ResponElimina
  3. ES UN PLAER TENIR-VOS INFORMATS DE TOT ALLÒ QUE FAN ELS VOSTRES FILL/ES.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

CONTE: ELS MÚSICS DE BREMEN