TASCA SETMANA DEL 30 DE MARÇ AL 3 D'ABRIL

Bon dia nins i nines!!! Com estau? 

Tot l'equip docent us enyora moltíssim i desitja que vosaltres i les vostres famílies estigueu bé.

Aquesta setmana el que s'envia per fer a casa són recomanacions d'activitats interactives i d'altres que no ho són però que es poden autocorregir. Qui no hagi acabat les tasques enviades les setmanes passades, tendrà temps d'acabar-les. 

Passau una bona setmana i si ens voleu escriure qualque comentari, ho podeu fer a través del blog. 

Una abraçada ben forta!!


CATALÀ

http://www.xtec.cat/~mgil2243/material/pascual.htm  Petits textos amb preguntes online per treballar la comprensió.
http://contes.csuc.cat/index.php/tots-els-contes/  és una web amb 26 contes contats amb activitats interactives.
http://www.edu365.cat/primaria/catala/ortografia/index.html diferents activitats d’ortografia amb diferents nivells de dificultat. 

Fer copiats de revistes, contes, receptes… al quadern amb bona lletra, presentació i sense faltes
MATEMÀTIQUES
Practicar càlcul i comprovar-ho amb la calculadora.
Pintar doblers a un full, retallar-lo i jugar a la botiga amb els familiars. aprendre a donar canvi fent “per arribar a”, és a dir, afegint doblers des del preu exacte fins arribar a la quantitat que et donen.
Pesar diferents objectes que tengueu per ca vostra i enregistrar-ho al quadern. Indica la unitat de mesura adequada (Kg o g).
ANGLÈS
Mirar video per revisar les preposicions https://www.youtube.com/watch?v=fhe7vQjQBxM
Fer joc online del tema triar-ne un: 


CASTELLÀ

http://www.aulapt.org/ Blog de Recursos Educativos

Comentaris

  1. Hola Esperança soc na Marina a jo m'agraden els jocs i les activitas
    que ens heu posat . Esper que tot això passi aviat per tornar a
    l'escola.
    Una abraçada ben forta per tots vosaltres.

    Marina

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Bombonet!!!!! el més important ara és que estigueu tranquils i ocupeu el vostre temps fent coses que també us agradin.
      Jo m'he convertit en una experta en manualitats amb rotllos de paper de vàter. jejej.Cuiadu-vos. Besos a tots.

      Elimina
  2. Hola Marilen,soc na Claudia t'anyor molt i estic fent totes les feines .
    Hare estic contestant les preguntes dels texts de comprensió de catala ,
    he fet fins el deu i quant tanc la finestra que ja he fet se m'esborra
    tot.Hi ha qualque manera de gardar-ho ?????

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Claudia!!! Com va tot? Esper que tots estigueu bé jo també us enyor moltíssim. Ara t'aclariré els dubtes. Primer de tot, els comentaris no es publiquen directament, nosaltres els hem d'acceptar i així s'evita que alguna persona pugui escriure paraules que no són adients. En quant a les feines, aquesta setmana no és feina obligatoria, són recomanacions, per tant, els textos que us hem donat per anar fent si volieu treballar un poc s'autocorregeixen a la web. A nosaltres no ens arriba la informació, és un entrenament per vosaltres. En quant a les activitats, les he provades totes i els links funcionen correctament. No sé quin pot ser el problema que tens. Me sap greu.

      Elimina
  3. Hola Marilen soc n'Aina jo ja tenc ganes de tornar a l'escola. Ja he fet els deures que ens heu donat i he començat els d'aquesta setmana.
    Esper que tornem aviat al'escola.


    Besades!!! AINA COLL.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aina. Com estau per casa? JO també tenc ganes de començar l'escola però hem de fer cas al que ens diuen i quedar a casa. Molt bé per fer els deures. Aquesta setmana pots aprofitar per fer alguna recepta en família i la pots escriure al quadern de català. Besades!!!

      Elimina
  4. Querida Marilén soc n'Oliver he tret un 100% en una fitxa de angles. (li dirás a n'Antonia x fi)
    Estic fent totes les feinetes I m'agraden molt les que son per contestar des de la tablet. Vos enyor moltíssim, espero que tot aixó passi aviat.
    Con cariño muchos besos Oliver.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia Oliver. Com estau per casa? Esper que súper bé!! Jo també us enyor. Ara li diré a n'Antonia. Estic contenta que t'agradin les feinetes. Continua així i no surtis de casa!! Besades enormes campió!!

      Elimina
    2. Hello Oliver!! How are you?? Esper que estigueu tots bé. Jo també vos enyor molt!! Estic súpercontenta que te vagin bé les activitats d'anglès. Segueix així and stay at home!!!

      Elimina
    3. Hello Antonia
      I'm good. Esper qué ens vegem aviat
      I stay at home
      ❤️🧡💛💚💙💜🌈🏡😘

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

CONTE: ELS MÚSICS DE BREMEN