MATEMÀTIQUES 15 DE MAIG

Bon dies nins i nines de 4t!!

Avui a mates aprendren fraccions i treballarem un poc més les aranyes peludes.

Primer de tot, mirau el vídeo.



Llegiu la teoria de fraccions i feis l'activitat




Qui no teniu impressora, que ho dibuixi al quadern de mates.




Fes al quadern les següents aranyes 
(fent els repartiments com volgueu però han de ser en parts iguals):

a) 425 caramels : 5 bossetes

b) 234 Kg : 6 sacs

c) 324€ : 4 treballadors

d) 224 pilotes : 8 escoles


Feis el formulari 


Us ha costat molt fer les fraccions? I les aranyes?
Escriviu les respostes al blog!!

Comentaris

  1. Bon dia Marilen, no puc obrir el video, posa video privat!!!!!!

    ResponElimina
  2. Hola Marilen el vídeo me dice que el vídeo es privado. Gracias

    ResponElimina
  3. Si, veig que hi ha problemes. Mirarem de solucionar-ho els més aviat possible. Podeu anar fent altres tasques.

    ResponElimina
  4. Marilen pots explicar sa segona activitat

    ResponElimina
  5. Hola Noel. L'activitat de les fraccions?

    ResponElimina
  6. Si és la de les fraccions. Has de rellallar els cercles d'abaix i els has d'aferrar a devora de la fracció que li toca. Hi ha dues fraccions repetides i dos cercles diferents però que tenen el mateix valor.

    ResponElimina
  7. hOLA Marilen, ens hem deixat el full de les aranyes, hem de tornar a fer el formulari per adjuntar-lo??

    ResponElimina
  8. Hola Marilen, m'ha encantat fer les fraccions i les aranyes!!!! Un beso!!!


    Claudia Campos

    ResponElimina
  9. Hola Marilen!
    M'han agradat molt les activitats que ens has enviat. Sobretot les fraccions.

    ResponElimina
  10. Bon dia Marilen ,soc na Yousra la germana de Mohamed te volia preguntar si la fitxa de fraccions se ha de fer en el quadern o que s'ha de fer.Gracis

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si no teniu impressora, la pot fer al quadern copiant la fracció i fent el dibuix al costat.

      Elimina
  11. Hola soy francis hoy me a costado mucho .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Francis, a veces las cosas no son tan fáciles pero es cuestión de no conformarse con el no puedo. Se vuelve a mirar el vídeo de las arañas, el de las fracciones y se vuelve a intentar. Si esto no funciona, avísanos y te ayudaremos. Estoy contenta de que tengas tanto interés.

      Elimina
  12. Marilen, m'ha encantat lo de mates . Una abrasada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola. No sé qui ets però estic contenta!!! Quan tornis a publicar un comentari, escriu el teu nom!!

      Elimina
  13. Hola Marilén no m'ha costat gens, m' ha agradat molt.

    ResponElimina
  14. Hola Marilen a jo no m'han costat fer les aranyes ni les fracions. Una abraçada.

    ResponElimina
  15. Hola Marilen , m'ha agradat molt i no m'ha costat molt.
    UNA BESADA

    ResponElimina
  16. Marilen la meva mare me a ensenyat un truc per fer les fraccions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola. No sé qui ets però estic contenta de la implicació de la família en el vostre aprenentatge, ens ajuda molt. Ja ens contaràs aquest truc!! La pròxima vegada que escriguis posa el teu nom!!

      Elimina
  17. Hola marilen soy Ariadna Carrasco no entiendo el formulario de mates

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ariadna. En el formulario te pone el nombre de la fracción y tienes que buscar a qué dibujo corresponde esa fracción. Después, sólo tienes que escribir la letra. Así en cada pregunta. Espero haber resuelto tu duda!!

      Elimina
  18. Hola Marlèn m'han agradat molt les fraccions. Gràcies.

    ResponElimina
  19. Hola Marlèn soc en Marc, m'han agradat molt les fraccions. Gràcies.

    ResponElimina
  20. Hola Marilèn ,soy Emilio. Me gustan mucho las arañas.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

CONTE: ELS MÚSICS DE BREMEN